dilluns, 31 de desembre del 2012

Punt i seguit

Aquesta és l'última entrada del bloc que s'avaluarà. 

Miro enrere. Acabàvem de sortir de l'auditori, on ens havien fet una explicació general del funcionament de la Universitat, i ens vam dirigir a l'aula B0-06, perquè ens havien de fer la presentació del mòdul "Processos i contextos educatius II". Recordo que els professors ens van dir que hauríem de fer un bloc, on hi posaríem alguns dels conceptes que treballaríem al mòdul, perquè posar tots els conceptes que aprenguem és impossible.

En un primer moment vaig pensar alguna cosa semblant a aquesta: "Un bloc? A internet? I com faig jo un bloc, si això de la informàtica no ho domino gaire? I del mòdul? Buf, hauré de relacionar les assignatures del Jorge i de la Imma, que tenen noms que són sigles i que ara no me'n recordo? (en aquell moment em pensava que COED es deia COET; encara no sabia de què tractarien ben bé les assignatures...)"

A mesura que van anar passant els dies tots dos professors ens van anar donant indicacions de què hi havíem de posar. Vam aprendre a crear blocs i vam aprofitar per crear el "dossier d'aprenentatge". Un cop començat, la feina ha anat rodant tota sola (bé, s'ha de dir que ha requerit del meu esforç). Amb el desenvolupament del semestre, i més amb els treballs conjunts, he anat veient que les dues assignatures del mòdul, que es diuen COED i GITIC, estan estretament relacionades.

Puc dir que tanco l'any amb bon gust de boca, molt satisfeta i contenta. He après moltes coses, molts coneixements de les dues assignatures que em seran molt útils de cara a un futur, tan immediat com llunyà. 

"A les 12 del dia 31 de desembre, quan acabin de sonar les campanades, es tancarà el bloc" ens ha repetit molts cops l'Imma. Aquesta és  la útltima entrada que s'avaluarà des de GITIC i COED, però tinc el desig que aquest bloc no s'acabi encara. Ens han dit molts cops, i jo també ho veig així, que les persones són un projecte constant, no acabem mai d'"estar fetes". Vull que aquest bloc també tingui prespectiva de futur. 


Molt bon any!! 



Laura Rodrigo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada